Sałatka gyros


Lubię, lubię ohhh bardzo lubię!!! Jeśli mamy wszystkie składniki 30 minut i pyszna sałatka gotowa. Ja przygotowałam z połowy porcji co widać na zdjęciach, ale podaje ilość składników dla 4-5 osób.

Składniki:

1 pierś z kurczaka (ale im więcej tym lepiej)
1 puszka kukurydzy
1 puszka czerwonej fasoli
1 cebula
2-3 ogórki kiszone
średnia kapusta pekińska
majonez
ketchup
2 ząbki czosnku
4 łyżki jogurtu naturalnego
pieprz czarny świeżo mielony
jogurt naturalny
przyprawa do gyrosa 

Pierś umyłam, pokroiłam w kostkę i podsmażyłam na oleju z przyprawą do gyrosa. Wyłożyłam do szklanej miski. Ogórki pokroiłam w kostkę, wyłożyłam na mięso. Pokroiłam cebulę w drobną kostkę i posyłam na ogórki.. Następnie nałożyłam ketchup na ogórki i wyłożyłam odsączoną kukurydzę i fasolę. Wszystko to zalałam majonezem wymieszanym z jogurtem i czosnkiem. Kapustę poszatkowałam, doprawiłam szczyptą cukru, soli i odrobiną soku z cytryny.


Dlatego, że przygotowywałam wszystko z połowy porcji sałatki było też połowę miski i ciężko zobaczyć warstwy jednak jak wykonamy sałatkę z całej porcji zmieści się w misce i będzie też wspaniale wyglądała.

POLECAM!


Brak komentarzy :