Sałatka owocowa/ Naleśniki z kaszą kuskus i owocami

Dzięki temu, że od pewnego czasu mamy samochód nie musimy już robić zakupów tylko w najbliższym sklepie zrobiłam małe poszukiwania i znalazłam supermarket, który ma najtańsze i najsmaczniejsze owoce. Dzięki temu mogę przygotować taką prostą, pyszną, zdrową kolację/podwieczorek i Was do tego zachęcam!

Skladniki:

owoce - banan, pomarańcza, jabłko, śliwka, winogron - co kto lubi :)
miód - 2 łyżki
jogurt ( u mnie waniliowy)

No i nie ma nic prostszego, owoce kroimy, dodajemy miód, jogurt i mieszamy ! 

 



Naleśniki z kaszą kuskus i owocami robiła dla mnie i rodzeństwa moja mama pyszne, syte i zdrowe. Inny sposób podania owoców :)

Nadzienie do naleśników:

1 szklanka kaszy kuskus
owoce ( najlepiej pasuje banan, winogron, pomarańcza, ale można użyć brzoskwiń czy ananasa z puszki)
2 łyżki cukru
śmietana lub jogurt
  
Kaszy kuskus nie trzeba gotować wystarczy wsypać do miski wymieszać z cukrem i zalać wrzątkiem tak, aby znalazł się 1,5 cm nad powierzchnią kaszy, przykryć i odczekać aż kasza napęcznieje. W tym czasie smażyć słodkie naleśniki (przepis na naleśniki podawałam przy okazji przepisu o naleśnikach po meksykańsku). Gdy kasza wystygnie wymieszać ją z pokrojonymi owocami i zwinąć naleśniki. Można dodać rodzynki lub też nasmarować naleśnika cienko dżemem i na to wyłożyć kaszę z owocami. Podawać z jogurtem lub ze śmietaną ( którą można ubić z cukrem). 


Pychota!

Brak komentarzy :