Ziemniaki Hasselback

Pod taką nazwą znalazłam przepis w internecie. Jest to kolejny sposób na ziemniaki. Tak podane nie tylko super smakują, ale również elegancko wyglądają. Proste, szybkie, a jednak coś innego. Polecam!



Składniki:

8-10 ziemniaków
100 g startego sera żółtego
6 łyżek stopionego masła
2-3 łyżki bułki tartej
sól, pieprz



Obieramy, myjemy i osuszamy ziemniaki. Nacinamy je po całej długości. Układamy nacięciem do góry na wysmarowanej masłem lub wyłożonej papierem blaszce, polewamy połową masła i przyprawiamy solą i pieprzem. Łącznie pieczemy około 40 minut, po 20 minutach polewamy pozostałym masłem i posypujemy serem wymieszanym z bułką tartą.


Ziemniaki Hasselback

Mmm Pycha!
Zajrzyj i tutaj, zapraszam :)

2 komentarze :

Olka pisze...

Mąż mi ostatnio zrobił takie, są mega pyszne.

mojtalerz.blogtos.com pisze...

Są pyszne ja jeszcze dodałam zioła z mojego ogródka ale nie dodałam sera więc muszę spróbować