Szybko i jeszcze szybciej !

Kiedyś kupiłam na ebay'u maszynkę do pierogów. Jak wiecie uwielbiam kleić pierogi ręcznie, ale stwierdziłam, że spróbuje, czemu nie i to był strzał w dziesiątkę!! Dzięki tej maszynce pomaga kleić pierogi mój smakosz i ja mogłam pozwolić sobie na ich zrobienie w 9 miesiącu ciąży, ułatwia i przyspiesza sprawę!
Moją pracę przyspiesza jeszcze fakt, że nie zagniatam już sama ciasta używam malaksera - ciasto wychodzi wspaniałe mięciutkie koniec udręki z zagniataniem, polecam spróbować- po prostu "wrzucić" mąkę, dolewać powoli gorącej wody i pozwolić maszynie zrobić swoje!  

Pierwszy miesiąc życia mojego syna to istne wariactwo, dla niego i dla mamuśki, ale nie poddajemy się i bardzo staramy się znaleźć chwilkę na nowe przepisy :) Ale już niedługo!!!
 
Maszynka wygląda tak - 3 szt. za one pound - made in China :)



Wzorek powstający dzięki maszynce !

Polecam!

Brak komentarzy :